Pages

PERMULAAN PERJALANANKU MENGENALI PRODUK SHAKLEE ..

Assalamualaikum...




Bermula dengan set bajet iaitu " ENERGIZING SOY PROTEIN & ALFAFA"...saya meneruskan niat menggunakan produk ini selama 3 bulan bagi melihat hasil pada badan sendiri dan bayi saya ..Alhamdulillah setelah 3 bulan cuba produk ini saya "direct breastfeeding" pada bayi saya , saya puas hati ..Produk ini dijamin halal dan tanpa keraguan saya terus daftar sebagai " independent distributor"...kikikiki....  nak tengok hasil saya dan bayi saya " NURHANNAN INSYIRAH" selama 3 bulan dia lahir ...jom intai - intai gambar !~ ^_^





2 MINGGU

3 BULAN


       5 BULAN

7 BULAN

9 BULAN
                                          


ARIZMA BINTI BARIMIN

: SID 949573
: 0135390309
: PENGHANTARAN PERCUMA DI AREA PEKAN SUNGAI BESI .
PLAZA LOWYATT , BUKIT BINTANG DAN PANDAN PERDANA
KUALA LUMPUR


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


No comments: